Patrick-Danielle.reismee.nl

Alweer bijna een week in Nepal

Het laatste verhaal is van Yogyakarta, maar ondertussen zijn we allang in Nepal. Vanuit Yogyakarta zijn we naar Jakarta gegaan en daar hebben we het vliegtuig genomen naar Kuala Lumpur. Overigs kregen we een boete (!) omdat we te lang in Indonesie waren gebleven, het was daar blijkbaar te gezellig. Inmiddels zijn we vorige week in Kathmandu aangekomen. Na een paar dagen in de drukke, chaotische, erg lawaaierige, maar gezellig stad te hebben rond gehangen, zijn we de bergen van de Himalaya gaan zoeken (niet gevonden) en hebben we gewandeld door de Vallei van Kathmandu. Dit was weldadig rustig met schone frisse lucht, maar helaas ook een beetje mistig en bewolkt, waardoor we geen zicht hadden op de hoge bergen in het Noorden.

We hebben nog weinig tijd gehad/genomen om nog foto's te uploaden of verhalen te schrijven en dat in combinatie met sloom en instabiel internetverbindingen, is dit voorlopig het bericht waar jullie het mee moeten doen.

Overigsben ik er nog lang niet aan toeom terug te komen. Ik hoorde vanmiddag ineensde telefoonringtone van Bertwins telefoon en kreeg spontaan uitslag en hebde herinnering aan werk heel ver weg gestopt.

Morgen gaan we neushoorns zoeken in Chitwanpark en daarna..... weshall see!

Greetzzfrom Nepal

Sandra

Hoi patrick en Danielle,

Erg mooie reisverhalen en wat een ontzettend mooi foto's. Ik heb ze tot nu toe altijd wel wat mee gevolgd. Leuk dat jullie straks weer terug zijn, maar zal de verhalen dan toch wel missen. Maar daar moeten jullie voorlopig nog maar niet aan denken.

Groetjes Sandra

Séverine

Wat een onwijs prachtige foto's en belevenissen!!! Met gepaste jaloezie blijf ik jullie volgen op deze fantastische reis! Blijf beseffen hoe bijzonder het is om zo met z'n 2-tjes zo intens over een stuk van de wereld te trekken!

Geniet ze,
Séverine