Patrick-Danielle.reismee.nl

Grote wens vervuld!!

Verhalen volgen nog, want we maken nog genoeg mee, maar ik moet nog tijd vinden om te typen, maar deze wil ik jullie alvast laten weten.

IK HEB EEN TIJGER GEZIEN

Euh... het was er maar één hoor, maar wel een hele mooie en ik was er erg gelukkig mee (uiteraard heeft Patrick hem ook gezien).

Greetzz Daan

Séverine

Foto's foto's foto's!!!!! wij willen foto's! ;-))

stephan

Dan hadde ook wel in Breda kunnen blijven daar waren er vorige week veel meer bij ut circus, en nog jongkies ook....

Anouk Struijs

Hee Daan en Patrick,

Wat super leuk om jullie verhalen te lezen, ik zie zelfs dat jullie al weer bijna terug komen, wat gaat de tijd snel!

Geniet er nog van!

Groetjes,
Anouk

liesbeth

wat leuk om jullie laatste foto's te zien. Wij, Dirk en ik, hebben deze tracking ook gedaan, alleen was het bij ons 5 dagen. Wij hebben genoten van deze tracking. Aan de foto's te zien, hebben jullie helder weer. Bij ons was het dikwijls niet zo helder, alleen 's ochtends bij het opkomen van de zon. Wat vliegt de tijd. Nog eventjes en jullie zijn weer in het koude kikkerland. Nog heel veel leuke momenten en tot gauw.
liesbeth

Antoinet

Hoi luitjes, he he in bezit van een nieuwe laptop kan ik jullie weer volgen .
Oei oei Danielle voel je je weer helemaal oke? ja ik loop nog wat achter. vermaak je in Dubai .ziet er sprookjesachtig uit . knuffel moeders

Anita van Hezik

hoi Daan, ik zie foto's van Dubai. De terugreis is aangevangen dus. Zal wel giga wennen zijn straks weer in het kille Nederland en weer te moeten werken. Sterkte met de omschakeling. Groetjes en tot snel.

Forest Hideaway Hotel, Bardia np

To get the best of Bardia National Park....log in to www.foresthideaway.com for more information.....experience Bardia once in a life time....