Patrick-Danielle.reismee.nl

We zijn vertrokken

Hey allemaal,

We zijn veilig aangekomen in KL. Het was me een hele toer, ondanks dat we al drie dagen van huis zijn, hebben we nu het idee dat onze eerste dag er pas op zit. Voor mij een duffe dag. ....Aan tijdverschil zal ik nooit snel wennen. Patrick natuurlijk weer wel, hij is alweer topfit. Mijn lijf protesteert nog, verkeerde tijd slapen/eten/opstaan en veel te warm. Daarom hebben we ook een paar daagjes KL gepland, lekker rustig aan. Dus tijd voor een verslagje...

We hebben vandaag een rondje Petronas Towers gedaan. Met de monorail richting het opvallende gebouw. Je kunt naar de brug die de twee torens verbindt, maar vandaag helaas niet meer. We bekijken morgen wel of we zin hebben op vroeg op te staan om de kaartjes te halen. We wandelen vanuit de deze torens op ons gemakkie richting het hostel terug. We eten wat onderweg. Patrick was bang dat hij drie maanden rijst moest eten, maar in KL hoeft hij dat echt nog niet. Hier is werkelijk alles te vinden qua eten. Bij ons hostel is ook een groot winkelcentrum, waar we een locale telefoonkaart willen kopen. Het gebouw is gigagroot, vele winkels, vele eettentjes, 10 verdiepingen hoog, shop till you drop. Al rondlopend, zien we ineens de achtbaan.... Ja je leest het goed, een achtbaan in het winkelcentrum met allerlei andere wat kleinere attracties, die op een kermis niet zouden misstaan. Patrick dacht even dat we toch verkeerd waren geland: 'zoiets verwacht ik in Dubai, nog niet in Maleisië'.

Morgen nog een dagje wat ronddolen, we willen de Indische wijk eens opzoeken, de TV-toren bezoeken en wie wat nog meer....Nu eerst een koud pintje, dat smaakt ook hier prima!

Selamat Jalan!

Reacties

Reacties

Séverine

Tjemig, wat een avontuur gaan jullie tegemoet!!

Ben zeeeeeeer jaloers, en jullie brengen me op ideeën, maar zelfs vanuit NL is het super jullie zo te kunnen volgen.

Geniet!!

Debby W.

He hallo!
het is hier zo rustig op de tuin, dat ik maar eens een kijkje bij jullie neem......ik ga jullie zeker volgen, erg leuk op deze manier! Ik sluit me aan bij Seef, jaloers en idd GENIET!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!